3 روش برای ترغیب مشتریان قدیمی به خرید مجدد
1. برای فناوری های جدید سرمایه گذاری کنید.
داشتن یک پلتفرم دیجیتال برای موفقیت یک تجارت الکترونیک کافی نیست. 61% از مصرف کنندگان می گویند تجربیات آنها از بازدید سایت، به اندازه محصولات یک شرکت مهم هستند. به این فکر کنید که خلا موجود در کسب و کار شما کجاست و مطمئن شوید که بازده سرمایه گذاری برای تجارت شما چگونه است.
2- مصرف کنندگان را تقسیم بندی کنید.
انتظار می رود که خرید در شبکه های اجتماعی در سال2021افزایش 35 درصدی داشته باشد وزنان هنوزهم عاملان اصلی این رشد هستند، به طوری که 42٪ آنها تجربه خرید اینترنتی را داشته اند و 27٪ دیگر به آن علاقه نشان می دادند.
برای هدف قرار دادن مصرف کنندگان، براساس جنسیت، سن و علایق آن ها عمل کنید. مثلا، می توانید تبلیغات محصول خاصی را برای مادران دختران نوجوان آماده کنید و برای مطابقت بهتر تبلیغات با مخاطب، آن ها را هدف گذاری کنید.
3- رفتار های مشتریان خود را تحلیل و پیش بینی کنید.
می توانید قبل از اینکه مشتریان، خرید خود را از برند های دیگری خرید شروع کنند کمپین هایی تبلیغات خود را راه اندازی کنید. مثلا، ببینید چه کسانی در شرف توقف خرید هستند و چه کسانی ممکن است طی چند ماه آینده، کمتر از قبل از شما خرید کنند. هنگامی که داده ها را در اختیار دارید، تجزیه و تحلیل کنید که کدام گروه ممکن است نسبت به قیمت حساس شده باشد (به آنها تخفیف بدهید) و چه کسانی باید از محصولات جدید شما مطلع شوند.