چه زمانی اینفلوئنسرها می توانند در تبلیغات شما تاثیر گذارباشند.
اگرچه ممکن است اینفلوئنسر مارکتینگ برای همه برندها مناسب نباشد، مواردی نیز وجود دارد که این روش می تواند بازدهی خوبی داشته باشد. اگر در حال حاظر در حال تجربه هر یک از شرایط زیر هستید وقت آن رسیده که تبلیغات توسط اینفلوئنسرها را نیز تجربه کنید.
ارتباط شما با مشتریان قطع شده است.
آیا مرکزپشتیبانی شما مدام تماس های تلفنی ناراضی از مشتریان را دریافت می کند؟ آیا مخاطبان محصول و خدمات شما را نمی شناسند؟ وقتی ارتباطی بین شما و مشتریان شما وجود ندارد، شاید برای کم کردن این فاصله به یک اینفلوئنسیرنیاز دارید.
اینفلوئنسرها مخاطبان وفاداری دارند که برای مشاوره به آنها مراجعه می کنند. از این گذشته 74٪ از مردم برای راهنمایی جهت خریدهای خود، به شبکه های اجتماعی مراجعه می کنند. از قدرت اینفلوئنسرها استفاده کنید.
می خواهید همه برند شما را بشناسند.
اگر به تازگی شغل خود را راه اندازی کرده اید یا برای اطلاع رسانی درباره برند خود به کمک نیاز دارید، مشارکت با یک اینفلوئنسر راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان هدف است. تحقیق کافی را انجام دهید و یک اینفلوئنسرمناسب انتخاب کنید که با ویژگیهای جمعیت شناختی و رفتاری بازار شما مطابقت داشته باشد.
در حال تلاش برای ورود به یک بازار جدید هستید.
یک راه عالی برای دستیابی به بازار جدید، انتخاب یک اینفلوئنسرشناخته شده در آن بازار است. با یک اینفلوئنسر که درک کاملی از بازار مورد نظر شما دارد تماس بگیرید و دریابید که چگونه می توانید با هم همکاری کنید.