چند روند دیجیتال مارکتینگ برای سال 2021
نگاهی به اولویت هایی که استراتژی های بازاریابی جهانی رابه دنبال همه گیری کرونا تغییر داده اند.
چند روند دیجیتال مارکتینگ برای سال 2021
ظهور چت بات
رشد تجارت الکترونیکی وقابلیت های ,chatbotآن را به یک راه حل بسیار جذاب برای مشاغل تبدیل کرده است. برای بازاریابان، یک فرصت منحصر به فرد است که به موجب آن می توانند با استفاده از ربات های چت نه تنها خدمات فوری به مشتری ارائه دهند، بلکه به منبع مستقیم اطلاعات و داده ها نیزدسترسی داشته باشند.
اگردر نظربگیریم که درآینده تمام سرچ ها به صورت صوتی انجام می شود، باید کلمات کلیدی را برای بهینه سازی SEO انتخاب کنید تا با آنچه مردم می خواهند، سازگار باشد. جستجوی مبتنی بر متن به مرورکاهش می یابد، بنابراین برای اطمینان از اینکه محتوای شما قابل مشاهده است، باید هم برای جستجوی صوتی وهم متن بهینه شده باشد.
دوره جدیدی از "پست های قابل خرید"
"پستهای قابل خرید" به جای یک استثنا، به یک قاعده تبدیل شده اند. با روی کار آمدن پست های قابل خرید در رسانه های اجتماعی ، مشتریان می توانند به راحتی بر روی نماد خرید هر محصول کلیک کنند و به صفحه وب سایت تجارت الکترونیکی هدایت شوند. در هر صورت، آسان و بدون دردسر است.
محتوای ویدیویی کوتاه
محتوای ویدئویی، به یک سنگ بنای استراتژی بازاریابی هر کسب و کارتبدیل شده است. فیلم های کوتاه یک راه حل سریع برای برقرای ارتباط با مخاطب هستند، در ذهن مخاطب می مانند و به راحتی قابل هضم اند. کافی است موفقیت نجومی TikTok در طی همه گیری را بررسی کنید تا به گرایش مخاطب به محتوای ویدیویی کوتاه پی ببرید.