بررسی انواع موثر تبلیغات
بسیاری از مشاغل، تبلیغات را یک هزینه اضافی میدانند، در صورتی که باید آن را به عنوان یک اصل مهم در نظربگیرند. روش های بی شماری برای تبلیغات وجود دارد. شما فقط باید تصمیم بگیرید که کدام روش برای شما مناسب تر است و بهترین بازدهی را دارد.
تبلیغات تصویری
تبلیغات تصویری در قالب های مختلف مانند ویدئو،متن، صدا و تصویر وجود دارد. تبلیغات تصویری هدف مشترکی دارند: جذب مشتری از طریق تصویرو در نتیجه فروش بیشترمحصولات به صورت آنلاین. دو شکل از تبلیغات تصویری که معمولا پاسخ مثبت می گیرد، تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک(کلیکی) و تبلیغات بنری است.
تبلیغات کلیکی نیازی به صرف بودجه زیادی ندارد و تبلیغات بنری شامل یک تصویردر یک صفحه نمایش گرافیکی مستطیل شکل است که در بالا یا پایین وب سایت یا در نوار کناری سمت راست یا چپ قرار می گیرد.
تبلیغات شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی ، شرایط را برای ایجاد روابط نزدیک تر با مشتریان فراهم می کنند. هدف این نوع تبلیغات، توسعه فعالیت تجاری آنلاین شما است. می توانید از شبکه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن و آگاهی دادن به مخاطبان خود استفاده کنید.
تبلیغات رسانه های جمعی
این شکل از تبلیغات، زمانی محبوب ترین روشی بود که یک تجارت می توانست از طریق آن مورد توجه تعداد زیادی از مخاطبان قرار گیرد. گرچه این روش هنوزهم مورد استفاده قرار می گیرد، اما با رواج فناوری های جدید ، کاهش قابل توجهی در تبلیغات رسانه های جمعی به وجود آمده است.