4 روش موثر برای افزایش فروش مجازی در سال 2021
هدیه دادن
تاکتیک های مختلف می توانند جذابیت شما را بیشتر کنند اما روش مورد تائید ما، برای گسترش آگاهی از برند، هدیه دادن است. برگزاری مسابقات برای جلب توجه مردم روشی بسیار عالی است. استفاده ازهدایای تبلیغاتی باعث می شود که مخاطب بخواهد ارتباط خاصی را با برند شما داشته باشد.
هدف قرار دادن مشتری ها در فضای مجازی
می توانید از طریق محتوای خود مخاطب را متقاعد کنید که کالاهایی که ارائه می دهید ارزشمند هستند. باید شخصیت مشتری خود را تجزیه و تحلیل کنید تا مطمئن شوید محتوایی را منتشر می کنید مورد علاقه بازار هدف شما باشد.
بازیابی مشتریان قدیمی
از هر 100 مشتری، 76 مشتری بدون تکمیل سفارش، سایت را ترک می کنند. فرآیند جذب مشتری برای بازگشت به وب سایت از طریق بازاریابی خارج از سایت، هدف گیری مجدد نامیده می شود. با استفاده از تبلیغات، افراد را متقاعد به تکمیل خرید کنید. اگرتبلیغات شما در شبکه های اجتماعی و سایر وب سایت ها قابل مشاهده باشد، با استفاده از لینک خود و ارائه تخفیف مشتری را حفظ کنید.
شخصی سازی ایمیل
برای موفقیت درایمیل مارکتینگ، شخصی سازی می تواند بهترین انتخاب باشد. می توانید رفتار کاربر را تجزیه و تحلیل کنید و شرایطی فراهم آورید که بتوانند با تنظیمات خاصی، مشخص کنند که چه نوع ایمیل هایی را می خواهند دریافت کنند. انجام کارهای به ظاهر ناچیزمانند ارسال تبریک تولد نیز می تواند بر میزان فروش کلی شما تأثیر بسزایی بگذارد.