سئو ایران

سئو ایران مرجع سئو ارزان در ایران

سئو ایران

سئو ایران مرجع سئو ارزان در ایران

نیاز واقعی برای محصول یا خدمات شما
تا زمانی که مردم به آنچه می فروشید نیاز داشته باشند و محصولی که می فروشید مشکلی را حل کند، مخاطب خواهید داشت. برای برخی از کسب و کارها جای سوال است که چرا بازاریابی آنها کار نمی کند، بدون آنکه بدانند محصولات آن ها دیگر پاسخگوی نیازهای مردم نیست.
 
مخاطب شناخته شده 
اگر دقیقاً نمی دانید چه کسی را هدف قرار داده اید، بازاریابی شما بازدهی نخواهد داشت. مخاطبان شما بیشتر مرد هستند یا زن؟ در مورد سن، محل زندگی و درآمد آنها چه می دانید؟ پس از اینکه اطلاعات جمعیتی و روانشناسی مخاطبان را جمع آوری کردید، بازاریابی خود را شروع کنید.

روش های بازاریابی چندگانه 
کمپین های بازاریابی خوب از ترکیبی از روش ها، از جمله وب سایت، وبلاگ، شبکه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، موبایل مارکتینگ، بازاریابی ویدیویی و غیره استفاده می کنند. شما می توانید سه روش را انتخاب کنید که می توانید با آنها به خوبی و به طورمداوم بازاریابی را انجام دهید.


دانش رقابت 
همه کسب و کارها حداقل یک یا دو رقیب دارند. نقاط ضعف و قدرت رقبا رابشناسید. قبل از شروع کار بازاریابی خود، از روش های بازاریابی رقبا تجزیه و تحلیل داشته باشید و روشی متفاوت را انتخاب کنید.

بازاریابی مداوم
یک برنامه بازاریابی پایداربرنامه ای است که شما بتوانید آن را به صورت مداوم انجام دهید و برای مدیریت آن وقت داشته باشید. می توانید از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی استفاده می کند تا با سرعت بیشترو هزینه کمتر، افراد بیشتری را مورد هدف قرار دهید. 

تعیین معیارهای قابل ارزیابی    
معیارهایی که شما برای سنجش بازاریابی خود تعیین می کنید باید به راحتی قابل درک و مرتبط باشند. معیارهای ساده مانند میزان بازدید، نرخ تبدیل یا نرخ بازگشت تصویری واضح ازعملکرد بازاریابی شما ارائه نمی دهند. خواه یک کسب و کارکوچک داشته باشید یا یک شرکت بزرگ، بهتر است از یک ابزار تجزیه و تحلیل بازاریابی استفاده کنید که اعداد و ارقام واقعی را نشان دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۳۰
amir parsa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی