سئو ایران

سئو ایران مرجع سئو ارزان در ایران

سئو ایران

سئو ایران مرجع سئو ارزان در ایران

۱۶ مطلب در دی ۱۳۹۹ ثبت شده است

نیاز واقعی برای محصول یا خدمات شما
تا زمانی که مردم به آنچه می فروشید نیاز داشته باشند و محصولی که می فروشید مشکلی را حل کند، مخاطب خواهید داشت. برای برخی از کسب و کارها جای سوال است که چرا بازاریابی آنها کار نمی کند، بدون آنکه بدانند محصولات آن ها دیگر پاسخگوی نیازهای مردم نیست.
 
مخاطب شناخته شده 
اگر دقیقاً نمی دانید چه کسی را هدف قرار داده اید، بازاریابی شما بازدهی نخواهد داشت. مخاطبان شما بیشتر مرد هستند یا زن؟ در مورد سن، محل زندگی و درآمد آنها چه می دانید؟ پس از اینکه اطلاعات جمعیتی و روانشناسی مخاطبان را جمع آوری کردید، بازاریابی خود را شروع کنید.

روش های بازاریابی چندگانه 
کمپین های بازاریابی خوب از ترکیبی از روش ها، از جمله وب سایت، وبلاگ، شبکه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، موبایل مارکتینگ، بازاریابی ویدیویی و غیره استفاده می کنند. شما می توانید سه روش را انتخاب کنید که می توانید با آنها به خوبی و به طورمداوم بازاریابی را انجام دهید.


دانش رقابت 
همه کسب و کارها حداقل یک یا دو رقیب دارند. نقاط ضعف و قدرت رقبا رابشناسید. قبل از شروع کار بازاریابی خود، از روش های بازاریابی رقبا تجزیه و تحلیل داشته باشید و روشی متفاوت را انتخاب کنید.

بازاریابی مداوم
یک برنامه بازاریابی پایداربرنامه ای است که شما بتوانید آن را به صورت مداوم انجام دهید و برای مدیریت آن وقت داشته باشید. می توانید از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی استفاده می کند تا با سرعت بیشترو هزینه کمتر، افراد بیشتری را مورد هدف قرار دهید. 

تعیین معیارهای قابل ارزیابی    
معیارهایی که شما برای سنجش بازاریابی خود تعیین می کنید باید به راحتی قابل درک و مرتبط باشند. معیارهای ساده مانند میزان بازدید، نرخ تبدیل یا نرخ بازگشت تصویری واضح ازعملکرد بازاریابی شما ارائه نمی دهند. خواه یک کسب و کارکوچک داشته باشید یا یک شرکت بزرگ، بهتر است از یک ابزار تجزیه و تحلیل بازاریابی استفاده کنید که اعداد و ارقام واقعی را نشان دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ دی ۹۹ ، ۱۲:۵۵
amir parsa

تحقیقات منتشر شده توسط Fan&Fuel نشان می دهد که بررسی بازخوردها، برای مشتریانی که به صورت آنلاین خرید می کنند، یک عامل تعیین کننده است. توانایی حل و فصل شکایات مطرح شده دربازخوردهای منفی، بر مشتریان بالقوه تأثیر مثبت می گذارد و در مقابل، بی پاسخ ماندن آنها فقط به اعتبار و رابطه شما با مشتریان آسیب می رساند.

1-88% از مشتریان به همان اندازه که برای خرید، پیشنهادهای دوستان خود را قبول دارند، به بازخوردهای آنلاین نیزاهمیت می دهند.
برای مخاطب، بازخوردهای آنلاین مشتریان، به اندازه پیشنهاد های دوستان نزدیک آنها اهمیت دارند. مصرف کنندگان به نظرات معتبر اعتماد خواهند کرد، یعنی اگر مخاطب احساس کند که بازخوردهای مثبت نوشته شده غیر واقعی  هستند، از خرید منصرف می شود.

2- بررسی بازخوردها، باعث افزایش 18 درصدی فروش می شوند.
مشتری ها اغلب از وب سایتی که بازخورد مشتریان را ندارد خرید نمی کنند. این نظرات برای تصمیم گیری، به مشتریان بالقوه اطمینان می دهد، تردید را کاهش می دهد و منجر به افزایش نرخ تبدیل وب سایت می شود.

3-86% از مخاطبان بعد از مشاهده بازخوردهای منفی، از خرید منصرف می شوند.
بازخوردهای نامطلوب بر کسب و کار شما تأثیر منفی می گذارد. با این حال، این نکته را باید در نظر داشته باشید که وقتی همه نظرات مثبت باشند، ممکن است از نظر مخاطب غیرواقعی تلقی شوند، در حالی که یک یا دوبازخورد جزئی منفی نشان می دهد که شما یک کسب و کار واقعی هستید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ دی ۹۹ ، ۱۴:۳۸
amir parsa

یوتیوب در حال راه اندازی امکانات جدیدی است که باعث می شود کاربران در نوشتن کامنت هایی که ممکن است دیگران را مورد بی احترامی قرار دهد، تجدید نظر کنند. به این صورت که، هنگامی که کاربر قصد دارد برای یک ویدیو کامنتی را ارسال کند، یک پنجره بازشو ظاهر می شود که چند نکته را بیان می کند: 

ابتدا هشدار می دهد که "Keep comments respectful" (نظرات خود را محترمانه بگذارید) واگرازمناسب بودن کامنت خود مطمئن نیستید، قوانین یو تیوب را مرور کنید. پنجره بازشو دارای یک گزینه بزرگ و آبی "Edit" است که به آنها امکان می دهد قبل از ارسال کامنت، آن را ویرایش کنند. با وجود این هشدارها اگر کابر، بخواهد کامنت را ارسال کند، گزینه”Post anyway” را انتخاب می کند.این فیلترهمچنین، به سازندگان ویدیو ها اجازه می دهد کامنت های منفی را که در سیستم به طورپیش فرض وجود دارد، فیلتر کنند.

 

اضافه شدن این ویژگی های جدید برای بازاریابان و تولیدکنندگان محتوا به چه معناست؟

موارد بسیاری وجود داشته است که نقدهای توهین آمیز به اعتباریک برند آسیب زده است. این امکانات، به اینفلوئنسرها و سازندگان محتوا اجازه می دهد آزادانه محتوای مورد علاقه خود را بدون اجازه دادن به اظهارنظرهای غیر واقعی و توهین آمیز به اشتراک بگذارند. اگرچه داشتن یک بررسی صادقانه ازبازخوردهای مردم در مورد محصولات یا خدمات مفید است، اما هیچ برندی نمی خواهد تحت تأثیرهجوم نظرات منفی قرار بگیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ دی ۹۹ ، ۱۴:۲۸
amir parsa

متوسط نرخ تبدیل (بازدیدکننده به مشتری) موبایل در مقایسه با میانگین نرخ تبدیل دسکتاپ، 64٪بیشتر است. در دنیای دیجیتال و بهم پیوسته امروز، نمی توان اهمیت تلفن های همراه را نادیده گرفت:

1-تجارت الکترونیکی و موبایل جدایی ناپذیرند.
مردم اغلب برای خرید های اینترنتی از موبایل استفاده می کنند. امروزه کسب و کارها نیز این موضوع را تشخیص داده و برای تسهیل فروش درگاه ها و وب سایت های کاربر پسند را توسعه می دهند. در حقیقت پیش بینی می شود که تا چند سال آینده، 60٪ بازدیدها از سایت های فروش الکترونیکی از موبایل آغاز شود.

2- خرید از طریق موبایل راحت تر است. 
فناوری موبایل به مشتریان این امکان را می دهد تا بازدید از محصولات یک فروشگاه، محصولات را بررسی و مقایسه کنند. مشاغلی که موبایل مارکتینگ فعالی دارند می توانند از این مزیت ها استفاده کنند. بهینه سازی موتور جستجو و طراحی یک وب سایت با قابلیت مرورآسان می تواند در ترغیب مصرف کننده برای خرید به شما کمک کند.

3-تبلیغات پیام کوتاه بیننده بیشتری نسبت به تبلیغات ایمیلی دارد.
حداکثر90٪ افرادی که پیام را بازمی کنند ظرف سه ثانیه آن را می خوانند. بازدهی پیام کوتاه به مراتب بالاتر از ایمیل مارکتینگ است. فراموش نکنید که پیام های کوتاه باید به مخاطب دلیلی برای تحقیق بیشتر درباره محصولات یا خدمات شما بدهند.

4-از طریق موبایل مارکتینگ به بازار گسترده تری دست پیدا می کنید.
تلفن های هوشمند و تبلت ها به طور فزاینده ای در حال تبدیل شدن به ابزاری محبوب برای برقراری ارتباط هستند. کوچکتر، ارزان تر و قابل حمل تر از رایانه ها و لپ تاپ ها هستند. این به این معنی است که بازاریابان فرصتی طلایی دارند تا پیام های بازاریابی خود را به مخاطبان بسیار گسترده تری را برسانند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ دی ۹۹ ، ۱۴:۱۹
amir parsa

 

مدیریت ارتباط با مشتریان (Customer Relationship Management) در تعریف به معنای تمامی فرآیندها، تکنولوژی ها و منابع انسانی است که به جذب، توسعه و نگه داشتن مشتریان کمک می کنند، است. یک مشتری راضی، از تجربه خرید خود، حداقل به 3 نفر از آشنایان خود می گوید و یک مشتری ناراضی، حداقل به 6 نفر. بنابراین به هر کسب و کاری که مشغولید، راضی نگه داشتن مشتری رمز موفقیت شماست.

 

1-با کمک CRMمخاطب تبلیغات خود را می شناسید.

CRM داده های آماری مربوط به آنچه مشتری قبلا خریداری کرده، آنچه را که در سایت مرور می کند و عواملی مانند سن، جنسیت و محل زندگی آنها را به شما ارائه می دهد. از این داده ها می توان در جهت گیری تبلیغات دیجیتالی استفاده کرد. به جای اینکه یک تبلیغ کلی داشته باشید و امیدوار باشید مخاطبان به این تبلیغ جذب شوند، می توانید مطمئن شوید تبلیغات شما، مخاطب خاص خود را دارد.

 

2-با مشتری ارتباط دیجیتال برقرارمی کنید.

با بایگانی داده های CRM می توانید یک به یک به مشتریان خود نزدیک شوید و با آن ها در ارتباط باشید، آنها را در معرض تبلیغات خود قرار دهید و مواردی که می خواهند یا دوست دارند را به آنها یادآوری کنید.

 

3-رضایت مشتری را تضمین می کنید.

هنگامی که از CRMبرای ایجاد بانک اطلاعاتی درباره مشتریان و محصولات خود استفاده می کنید، می توانید یک پایگاه داده برای ارائه خدمات به مشتری ایجاد کنید و با بررسی مواردی که مشتری دوست دارد یا ندارد رضایت او را تضمین کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ دی ۹۹ ، ۱۱:۱۰
amir parsa

روش های افزایش بازدیدکنندگان وبلاگ

به طورمنظم تولید محتوا کنید.

وقتی مرتب در وبلاگ خود پست جدید بگذارید، تعداد بازدیدها بیشتر شده واگرمخاطبان بدانند که شما هر روز مطالب جدید پست می کنید، هر روز برای خواندن آن، وب سایت شما را چک می کنند.

مطالب منسجم را انتخاب کنید.

به حوزه تخصصی خود پایبند باشید. مخاطبان معمولا به دنبال اطلاعات خاص هستند. اگر در مورد هر موضوعات غیر مرتبط  پست می گذارید، مخاطبان وفادار نخواهید داشت.

برای پست های خود عناوین واضح انتخاب کنید.

با این روش، پیام خود را به وضوح انتقال می دهید و به افرادی که وبلاگ شما را مرور می کنند کمک بزرگی می کنید. این موضوع همچنین در رتبه بندی شما در موتورهای جستجو تأثیرگذاراست. از انتخاب تیترهای گمراه کننده اجتناب کنید.

با مخاطب خود تعامل داشته باشید.

به وبلاگ خود مانند یک پل ارتباطی نگاه کنید. شما پست می کنید و مخاطبان برای شما کامنت میگذارند. فعال و مثبت باشید. با این کار مخاطبان شما می دانند که در پشت صفحه یک فرد واقعی وجود دارد.

بهترین پست های خود را هایلایت کنید.

بهترین پست های شما نباید در بایگانی بمانند. می توانید گاهی اوقات بهترین پست های خود را به مطالب خود لینک کنید. همچنین هر از گاهی برای به روزرسانی و به اشتراک گذاری مجدد از آنها استفاده کنید.

پست گذاشتن را متوقف نکنید.

اگر برنامه منظمی برای پست گذاشتن نداشته باشید و یا برای مدتی  تولید محتوا انجام ندهید، مخاطبان علاقه خود را به وب سایت شما از دست می دهند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ دی ۹۹ ، ۱۷:۱۰
amir parsa

هدیه دادن

تاکتیک های مختلف می توانند جذابیت شما را بیشتر کنند اما روش مورد تائید ما، برای گسترش آگاهی از برند، هدیه دادن است. برگزاری مسابقات برای جلب توجه مردم روشی بسیار عالی است. استفاده ازهدایای تبلیغاتی باعث می شود که مخاطب بخواهد ارتباط خاصی را با برند شما داشته باشد.

هدف قرار دادن مشتری ها در فضای مجازی

می توانید از طریق محتوای خود مخاطب را متقاعد کنید که کالاهایی که ارائه می دهید ارزشمند هستند. باید شخصیت مشتری خود را تجزیه و تحلیل کنید تا مطمئن شوید محتوایی را منتشر می کنید مورد علاقه بازار هدف شما باشد.

 

بازیابی مشتریان قدیمی

از هر 100 مشتری، 76 مشتری بدون تکمیل سفارش، سایت را ترک می کنند. فرآیند جذب مشتری برای بازگشت به وب سایت از طریق بازاریابی خارج از سایت، هدف گیری مجدد نامیده می شود. با استفاده از تبلیغات، افراد را متقاعد به تکمیل خرید کنید. اگرتبلیغات شما در شبکه های اجتماعی و سایر وب سایت ها قابل مشاهده باشد، با استفاده از لینک خود و ارائه تخفیف مشتری را حفظ کنید.

 

شخصی سازی ایمیل

برای موفقیت درایمیل مارکتینگ، شخصی سازی می تواند بهترین انتخاب باشد. می توانید رفتار کاربر را تجزیه و تحلیل کنید و شرایطی فراهم آورید که بتوانند با تنظیمات خاصی، مشخص کنند که چه نوع ایمیل هایی را می خواهند دریافت کنند. انجام کارهای به ظاهر ناچیزمانند ارسال تبریک تولد نیز می تواند بر میزان فروش کلی شما تأثیر بسزایی بگذارد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ دی ۹۹ ، ۱۰:۳۱
amir parsa

تحول دیجیتال، یکپارچه ‌سازی فناوری دیجیتال در تمام زمینه‌های کسب و کار است و به طور ریشه‌ای بر تغییر نحوه انجام عملیات تمرکز دارد. در ادامه  به مهم ترین نقاط خروج سازمان ها از سفر تحول دیجیتال می پردازیم:

 

عدم حمایت کافی از سمت مدیرعامل

فقدان یک استراتژی روشن ، اغلب به عنوان یک مانع اصلی دردستیابی به تحول دیجیتال است ودر این مورد، معمولا مدیران مقصر هستند.

 

شوک فرهنگی

 دید بسته برخی کارمندان و مقاومت آنها در مقابل تغییر،که باعث می شود سازمان فاقد یک چشم انداز مشترک برای تحقق تحول دیجیتال باشند،آن را با شکست مواجه می کند.

 

 تله فناوری

مشکل  دیگر، عدم توانایی در مشخص کردن مسیر فناوری است که هدف سازمان را براساس اهداف تجاری تعیین می کند. سازمان ها معمولا به سختی با فناوری های تازه روی کار آمده، کنار می آیند وفقط با ایجاد تعادل مناسب می توان ازافتادن در دام فناوری جلوگیری کرد.

 

کند پیش رفتن

طبق آمار، شرکت ها حدود دو تا سه سال طول می کشد تا حداقل نیمی از سرمایه گذاری های تحول دیجیتال خود را به ثمر برسانند. این موضوع، باعث پیچیده شدن مشکلات بین رقبا و مقامات فعلی می شود.

 

عدم مهارت

تحول دیجیتال به مهارت های تازه و پیشرفته نیاز دارد. شرکت هایی که بدون مهارت کافی سفر تحول دیجیتال را آغاز کرده اند، معمولا با شکست رو به رو شده اند. تنها تلاش های هوشمندانه، محتاطانه و مداوم  می تواند شرکت را در برنامه تحول دیجیتال نجات دهد.

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ دی ۹۹ ، ۱۴:۲۵
amir parsa


بسیاری از مشاغل، تبلیغات را یک هزینه اضافی میدانند، در صورتی که باید آن را به عنوان یک اصل مهم در نظربگیرند. روش های بی شماری برای تبلیغات وجود دارد. شما فقط  باید تصمیم بگیرید که کدام روش برای شما مناسب تر است و بهترین بازدهی را دارد.
تبلیغات تصویری
تبلیغات تصویری در قالب های مختلف مانند ویدئو،متن، صدا و تصویر وجود دارد. تبلیغات تصویری هدف مشترکی دارند: جذب مشتری از طریق تصویرو در نتیجه فروش بیشترمحصولات به صورت آنلاین. دو شکل از تبلیغات تصویری که معمولا پاسخ مثبت می گیرد، تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک(کلیکی) و تبلیغات بنری است.
تبلیغات کلیکی نیازی به صرف بودجه زیادی ندارد و تبلیغات بنری شامل یک تصویردر یک صفحه نمایش گرافیکی مستطیل شکل است که در بالا یا پایین وب سایت یا در نوار کناری سمت راست یا چپ قرار می گیرد.
تبلیغات شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی ، شرایط را برای ایجاد روابط نزدیک تر با مشتریان فراهم می کنند. هدف این نوع تبلیغات، توسعه فعالیت تجاری آنلاین شما است. می توانید از شبکه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن و آگاهی دادن به مخاطبان خود استفاده کنید. 
تبلیغات رسانه های جمعی
این شکل از تبلیغات، زمانی محبوب ترین روشی بود که یک تجارت می توانست از طریق آن  مورد توجه تعداد زیادی از مخاطبان قرار گیرد. گرچه این روش هنوزهم مورد استفاده قرار می گیرد، اما  با رواج فناوری های جدید ، کاهش قابل توجهی در تبلیغات رسانه های جمعی  به وجود آمده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ دی ۹۹ ، ۱۵:۵۲
amir parsa

 

شرکتNoHatDigital لیستی از برخی دلایل اصلی کسب و کارهای کوچک برای استفاده از اینستاگرام را تهیه کرده است که به برخی از آنها اشاره میکنیم.

 

 برند خود را به نمایش می گذارید.

اینستاگرام یک پلتفرم بصری است. می توانیدعکس و فیلم های کسب و کار خود وهمچنین رضایت مشتریان را، برای جذب مخاطب به اشتراک بگذارید. محتوای تصویری، منحصر به فرد بودن برند شما را به نمایش می گذارد.

فروش را بالا می برید.                                                 

می توانید یک کمپین تبلیغاتی را برای ایجاد آگاهی و بازدید بیشتر از وب سایت خود شروع کنید. اگر محصول جدیدی را راه اندازی می کنید، از اینستاگرام برای مطرح کردن آخرین پیشنهادات خود استفاده کنید.

با استوری های جالب مخاطب را جذب میکنید.

اینستاگرام بهترین برنامه برای نشان دادن خلاقیت در بازاریابی است. استوری ها، به ویژه برای جذب مخاطب، کارایی مناسبی دارند. مثلا برای ارائه تخفیف می توانید از استوری استفاده کنید و یا برای جلب توجه بیشترمشتریان خود، مسابقه برگزار کنید.

 

با افراد همفکر خود در ارتباط هستید.

اینستاگرام مکانی عالی برای یافتن افراد همفکر و با علایق مشابه است. می توانید شبکه اجتماعی خود را گسترش داده و با یک برند معروف همکاری کنید تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید.

به روزهستید.

با کمک اینستاگرام ازترند های جدید آگاه می شوید و از این طریق برای مخاطب خود علاقه مندی ایجاد کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ دی ۹۹ ، ۱۵:۳۵
amir parsa